Contact
0

Welkom op onze vernieuwde websiteWELKOM OP ONZE VERNIEUWDE WEBSITE!

Welkom op onze vernieuwde websiteWELKOM OP ONZE VERNIEUWDE WEBSITE!

Bestellen

Helaas is het niet mogelijk om telefonisch of via de e-mail een bestelling te plaatsen voor verzending. Dit is alléén mogelijk indien u ervoor
kiest om uw bestelling af te halen in onze winkel. 
 
Mogelijk is het product niet (meer) op voorraad. Indien u graag wilt weten of en wanneer het product (weer) voorradig is, neemt u dan even contact op met onze klantenservice.
 
Hier kunnen verschillende oorzaken van zijn. Indien u niet alle velden heeft ingevuld, dan kan dit ervoor zorgen dat u niet verder kunt gaan
in het bestelproces.
 
Het is niet mogelijk om de gegevens aan te passen nadat u besteld heeft. Heeft u een verkeerd adres opgegeven of wilt u iets anders
aangepast hebben? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.
 
Mogelijk is de code verouderd en niet meer actief. Let erop bij het invoeren van de code dat deze hoofdlettergevoelig is. Een andere oorzaak kan zijn dat het orderbedrag of de bestelhoeveelheid te laag zijn voor een bepaalde korting. Komt u er niet uit? Dan kunt u contact
opnemen met onze klantenservice.
 
Controleer ook altijd even uw spam-box in uw e-mail. Het kan voorkomen dat de orderbevestiging daarin terecht gekomen is.
 
 

 

Ophalen & Verzenden

Over het algemeen wordt uw bestelling binnen 1 werkdag geleverd (indien besteld en betaald voor 16.00 uur). Is het product niet (meer) op voorraad of is uw zending vertraagd (van ons uit) dan brengen wij u hiervan op de hoogte.
 
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Voor verzending naar België worden er ten alle tijden verzendkosten in rekening gebracht. Indien uw bestelling graag door PostNL bezorgt wilt hebben, dan brengen wij hiervoor ook de verzendkosten in rekening.  
 
Jazeker, u kunt bij het afleveradres aangeven naar welk afhaalpunt u de bestelling wilt laten versturen. Het beste is om bij de opmerkingen
van uw bestelling aan te geven dat u uw bestelling graag naar een ophaalpunt wilt laten verzenden.
 
Onze standaard-verzender is DHL. Indien u dit wenst, kunt u ervoor kiezen om uw bestelling door PostNL te laten bezorgen.
Hiervoor worden wel 7,25 euro verzendkosten voor in rekening gebracht.
 
Dit kan helaas voorkomen. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.
Graag zien wij dat u z.s.m. contact met ons opneemt in dit geval, zodat wij ervoor kunnen
zorgen dat uw bestelling niet onnodig lang vertraging oploopt.
 
Wij bieden hiervoor wel de mogelijkheid. Neem contact op met onze klantenservice indien u hier gebruik van wenst te maken.
 
Dit is de code die u van ons ontvangt over de e-mail, nadat uw bestelling klaar is gemaakt om verzonden te worden. U kunt deze code
gebruiken om op de website van DHL/PostNL het verzendproces van uw bestelling te volgen.
 
Neemt u zo spoedig mogelijk contact met onze klantenservice en vermeld hierbij de schade die u heeft geconstateerd.
 
Helaas kan het voorkomen dat er een fout gemaakt wordt bij de verwerking van uw bestelling. Indien u een andere product ontvangen heeft dan u besteld heeft of u mist iets van uw bestelling, dan kunt u hiervoor het beste (telefonisch) contact met ons opnemen.
Indien het een fout van onze kant betreft dan zullen wij dit voor u oplossen. Het kan ook voorkomen dat u zelf iets verkeerd besteld heeft,
ook hiervoor kunt u contact met ons opnemen. Eventuele kosten voor omruiling zijn in dit geval voor uw eigen rekening.
 
Indien u kiest voor bezorging met DHL, dan wordt het over het algemeen meerdere malen bij aangeboden. Bent u meerdere keren niet
thuis op het moment van aflevering, dan wordt het pakket naar een afhaalpunt gebracht of naar ons geretourneerd.
Bezorging bij de buren is ook mogelijk, indien u dit aangeeft bij de opmerking van uw bestelling.
 
 

Retourneren

Indien u niet tevreden bent met het artikel kunt u het artikel binnen het zichttermijn naar ons retour zenden.
Zorg ervoor dat het artikel voldoet aan onze retourvoorwaarden. Voldoet het product niet aan onze retourvoorwaarden?
Dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Een retourzending die niet voldoet, kunnen wij helaas niet verwerken. 
Meer informatie over retourneren vind u hier.
 
Het is wettelijk bepaald dat klanten die online een bestelling plaatsen, een zichttermijn hebben van 14 dagen.
Binnen deze 14 dagen kunt u het product bekijken en beoordelen. Bent u niet tevreden of heeft u zich bedacht?
Dan kunt u het product binnen 14 dagen retourzenden. Volg hiervoor onze retourinstructies.
 

Voldoet het product aan onze retourvoorwaarden? Dan kunt het product retoursturen naar onderstaand retouradres:

PetproBV - Retouren Kattenluiken.nl
Bierens de Haanweg 59
3076 DA Rotterdam
 
Verzenden kost geld. Helaas kunnen wij geen gratis retourneren aanbieden.
Dit zou mogelijk zijn, door de producten op onze website duurder te maken, maar wij hebben
ervoor gekozen dit niet te doen.
Als u uw bestelling retour wilt sturen, houdt er dan rekening mee dat u het pakket voldoende frankeert.
 
Vervelend dat het product niet voldoet aan uw verwachting. Natuurlijk willen wij dit voor u oplossen.
Daarvoor is het het wel heel belangrijk dat u contact opneemt met de juiste klantenservice:
 
Voor alle Petsafe-Staywell producten
0800 0221 804 of via Klantenservice@petsafe.net – Te bereiken op werkdagen; tijdens kantooruren.
 
Voor alle Sureflap producten
0800 020 6197 / 020 794 8569 of via Help@surepetcare.com – Te bereiken op werkdagen; tijdens kantooruren.
 
Voor alle Cat Mate & overige producten
010 492 02 35 of via info@kattenluiken.nl – Te bereiken op werkdagen; tijdens kantooruren.
 
Wilt u een product retourneren buiten het zichttermijn? Neem dan contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.
 

Voldoet het artikel dat u wilt retourneren niet aan onze retourvoorwaarden? Neem dan ten alle tijden contact met ons op.

Het ruilen werkt als volgt:
1. Stuur het verkeerd bestelde artikel retour volgens onze retourinstructies. Na ontvangst van uw retour zullen wij deze voor u verwerken en crediteren.
2. Vervolgens kunt u opnieuw een bestelling plaatsen voor het juiste artikel.
 
 
 

Meest gestelde vragen

Hieronder vind u de meest gestelde vragen & antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via onze telefonische helpdesk. 
Onze helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 16.00 uur op nummer 010 - 492 02 35.
Of stuur een e-mail met uw vraag naar: info@kattenluiken.nl

Laat een reactie achter

* Verplichte velden

Account block title

Account block text

For all other questions

Call us

Text call us

0104920235

E-mail

Email us

Email link text

Social media

Socials

9,2Review LogoWij scoren een 9,2 op Kiyoh

Kattenluiken.nl

Bierens de Haanweg 56
3076DA Rotterdam
Nederland Bekijk op Google Maps

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »
Exclusieve maand aanbiedingen!Fantastische producten tegen geweldige prijzennaar aanbiedingen
Click me